serwis

Usługi

audyt

Audyt i optymalizacja kosztów druku

Wykorzystując nasze doświadczenie oraz wspierając się różnymi niezależnymi badaniami wiemy, że poprawnie przeprowadzony proces optymalizacji środowiska druku pozwala na zmniejszenie faktycznych kosztów nawet o 30% !!!

Audyt polega na zebraniu oraz przeanalizowaniu wszelkich informacji dotyczących wydruków jak np.:

  • ilości wydrukowanych stron,
  • obciążenia urządzeń (najczęściej okazuje się , że mamy ich zbyt dużo),
  • jakości wydruku,
  • potrzeby wydruków kolorowych oraz mono, dwustronnych, jednostronnych,
  • potrzeby zastosowania wydruków poufnych, podążających.

Po analizie wszystkich raportów jesteśmy w stanie dokładnie dobrać ilość oraz rodzaj urządzeń i oprogramowania aby usprawnić obieg dokumentów w Państwa Firmie oraz co oczywiście najważniejsze obniżyć znacząco koszty.

Możecie Państwo liczyć z Naszej strony na profesjonalne doradztwo, projekt optymalizacji oraz kompleksowe wdrożenie co poprawi produktywność oraz efektywność pracy Państwa pracowników przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.

audyt

Serwis urządzeń komputerowych
i sieci komputerowe

Jeśli posiadają Państwo problemy z Komputerami, oprogramowaniem lub niedziałającymi urządzeniami, serdecznie zapraszamy do skorzystania z Naszej pomocy. Oferujemy profesjonalną pomoc w każdej dziedzinie Informatycznej świadcząc następujące usługi:

  • instalowanie, naprawa i modernizacja komputerów MAC, PC, notebook, sieci komputerowych,
  • przeglądy oraz konserwacja sprzętu komputerowego oraz każdego innego z branży IT,
  • instalacja, konserwacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych Microsoft Windows z zachowaniem danych, instalacja sterowników oraz programów zabezpieczających,
  • instalacja i konfiguracja dodatkowego oprogramowania,
  • instalacja drukarek, skanerów, kamer oraz innych urządzeń peryferyjnych,
  • odzyskiwanie skasowanych lub utraconych danych,
  • naprawa zainstalowanego oprogramowania,
  • konserwacje i czyszczenie przegrzewających się komputerów PC i notebooków,
  • możliwość przeprowadzenia szkolenia z zainteresowanego działu branży IT lub wybranego oprogramowania.

Budujemy i konfigurujemy sieci od podstaw kładąc instalację, okablowanie i elementy pasywne. W kolejnym kroku konfigurujemy urządzenia sieciowe, integrujemy aktualnie stworzoną sieć z istniejącą infrastrukturą. Zarządzamy i konfigurujemy routery, a przed wszystkim dbamy o bezpieczeństwo sieci. Zapewniamy stałą opiekę serwisową. Przeanalizujemy Twoje potrzeby w zakresie usługi opieki informatycznej nad Twoimi sieciami oraz systemami.

Nasza oferta:

  • pomoc przy wyborze urządzeń sieciowych jak i ich konfiguracji,
  • konfiguracja i podział Internetu na wiele komputerów,
  • budowa, konfiguracja i instalacja sieci przewodowych LAN i bezprzewodowych WLAN,
  • instalacja i konfiguracja zdalnego dostępu do sieci domowych i systemów informatycznych,
  • instalacja drukarek, skanerów, kamer oraz innych urządzeń peryferyjnych,
  • odzyskiwanie skasowanych lub utraconych danych,
  • zabezpieczenie sieci WiFi i LAN.
bg

Szukamy rozwiązań finansowych

Poniżej przedstawiamy możliwości sfinansowania Państwa projektów:

  • Zakup za gotówkę-tradycyjny zakup kiedy to Państwo stajecie się właścicielem sprzętu lub kompleksowego rozwiązania po zakupie.
  • Wynajem lub dzierżawa urządzeń biurowych oraz software polega na tym, że wszystkie koszty z zakupem sprzętu, oprogramowania oraz obsługi ponosi firma Contrakt – Państwo natomiast rozliczacie się w oparciu o abonament oraz wykonane kopie / wydruki itp.
  • Leasing urządzeń biurowych – polega na tym, że po zakończeniu umowy leasingobiorca ma prawy zwrócić lub wykupić przedmiot umowy za wartość określoną podczas zawierania umowy.
  • Zakup urządzenia biurowego z umową serwisową – czyli tak zwany KONTRAKT OBSŁUGI SERWISOWEJ – to rozwiązanie polegające na tym, że po zakupie przez Państwa urządzenia w naszej Firmie podpisują Państwo umowę serwisową która przenosi wszystkie obowiązki związane z eksploatacją oraz serwisem urządzeń na naszą firmę. Państwo rozliczacie się wówczas jedynie w oparciu o wykonane kopie, wydruki itp.
bg

Instalacja oprogramowania

Wieloplatformowość naszych systemów pozwala na zastosowanie ich praktycznie w każdym przedsiębiorstwie

Poza gotowymi rozwiązaniami, które mamy w swojej ofercie oferujemy również inteligentne systemy biurowe dostosowane jedynie do potrzeb danego klienta. Nasze systemy informatyczne usprawniają pracę, kontrolę, zamówienia, rozliczenia, raportowanie.

Tworzymy aplikacje na komputer oraz oprogramowanie webowe, a także na urządzenia mobilne. Słuchamy Naszych klientów, oraz przeprowadzamy audytu sytuacji firmowej w celu optymalizacji i komputeryzacji. Wychodzimy naprzeciw Firmom, tak aby możliwie jak najbardziej zoptymalizować procesy dla danej gałęzi przemysłowej lub biurowej.Efektem są inteligentne systemy raportowania i kontroli.

Dzięki prawidłowo przeprowadzonej analizie przepływu informacji, optymalizujemy każde środowisko pracy.

Analiza „BIG DATA” pozwala nam na stworzenie statystyk i raportów na każdym poziomie pracy.

Digitalizacja dokumentów

Digitalizacja dokumentów

Korzystając z doświadczenia w zakresie obsługi i dostawy wielofunkcyjnych urządzeń biurowych, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku jak i naszych obecnych klientów wprowadziliśmy do portfolio usługę digitalizacji/skanowania dokumentów klienta.

Co obejmuje usługa digitalizacji dokumentów ?

  • Skanowanie dokumentów od formatu A4 do formatu A0,
  • Zapis cyfrowy w plikach o rozszerzeniu dogodnym dla klienta (JPEG, PDF i inne),
  • Przekazanie w postaci dostępu do chmury lub na nośniku fizycznym,
  • Usługa może zostać wykonana w siedzibie klienta lub poza nią,
  • Usługę świadczymy już od 10 tysięcy skanów do nawet 1 miliona.

Zalety digitalizacji/archiwizacji

  • Wszystkie najistotniejsze dane w jednym miejscu,
  • Bezpieczeństwo przechowywania danych,
  • Szybszy dostęp do wybranych dokumentów,
  • Ułatwiona systematyzacja oraz segregacja plików,
  • Obniżenie kosztów magazynowania.
uslugi

Przykładowe stanowisko do digitalizacji dokumentacji technicznej stworzone w siedzibie klienta (transfer walcowni z Polski do Omanu na zlecenie Niemieckiej firmy – ok 400 tys. dokumentów, z czego połowa, to rysunki techniczne maszyn i urządzeń w formacie A1 oraz A0).

uslugi

Przykładowe stanowisko do digitalizacji dokumentacji księgowej stworzone w miejscu wskazanym przez klienta (ok. 200 tysięcy indeksów i ponad 2 mln stron).